Paus från pluggandet

Plugg Plugg Plugg
Ja det är väll vad denna dag handlar om
Ska ha en enskild muntlig uppgift och en redovisning i grupp i tyska imon. Den enskilda får vi inte ha några stödord på så gäller att kunna det utantill men tror jag kan det.

Nu är allt klart till fredag med. Ska bowla och äta på kina med flickorna då, åh vad jag längtar! Underbara vänner, bowling och min älskade kina mat haha kan det bli bättre? Det kan bli svårt det.
Kanske också blir fest efter i hultsfred en sväng, beror på hur jag jobbar i helgen men vi får se.

Ne ska återgå till pluggandet nu :(



Jag har dom finaste vännerna helt klart <3
Haha jag älskar din min Rebecca xD


Kommentarer
Postat av: elly

vi är fasen bra vi :D

räknade nu in mig själv haha (A)

2009-10-20 @ 21:40:02
URL: http://www.ellyys.devote.se
Postat av: elin

världens bästa gäng har vi :D

2009-10-21 @ 16:10:35
URL: http://elinanderson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0