Förbjudet att minnas, livrädd att glömma

Satt och tänkte ja hör ni jag tänkte hehe, men ja på tal om det jag tänkte på nu istället. Den sista helgen innan lovet är snart över och nu är det bara 4 skoldagar, ja hör ni ingen mer helg till skola nu så skönt!Endast 4 dagar kvar om vi nu kan kalla det för skoldagar för dom kommer vara väldigt slappa men jag klagar då inte alls utan sätter upp båda mina tummar! Jag är nästan helt klar nu med religionen med det är bara lite finputsning kvar nu, så jäkla gutt!
Tog mig en powerwalk förut och satan så skönt det var men hej läkare, blir tokig på mina benhinnor! Det går banne me inte knappt att gå heller nu i vissa lägen, skit på det men äsch det släpper väll någon gång :)



Ne nu får det bli att kolla på en film eller kanske ska försöka få med mig emil ut på en kubb omgång och ta hem en vinst idag igen ;)  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0