Sjung om dom gånger vi delade ett liv med en blick



Ne nu får det räcka för ikväll, pluggat en massa körkortsteori och läst lite engelska.
Nu längtar jag bara efter att få krypa ner i sängen och lägga huvudet på kudden och lyssna på lite bra musik innan man somnar, så skönt!

En nackdel med morgondagen är att jag inte har den första lektionen eftersom jag är klar med kursen men kan inte åka med nästa buss för då missar vi en annan lektion, lite små surt men här ska vi inte deppa.
Får hitta på något annat den stunden, tror den tiden kommer gå väldigt fort eftersom vi alltid har en massa att prata om mina små filurer och jag :D

Ne nu ska jag krypa ner i sängen och med detta säger jag godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0