20:11



Bild från cypern och under veckan kommer resten ;)

Idag började återigen det där berömda söndagsplugget, hm jag har gillat att vara utan det men det gick visst inte längre. Gjort ekonomi och även börjat plugga lite tills svenska provet nu under veckan, ja bra jobbat Elin!
Men nu ikväll ska jag inte göra något mer utan ska bara krypa ner i soffan framför tv och bara njuta, en varm kopp choklad ska också göra mig sällskap. Det där med en varm kopp choklad ja det är ett stort plus med hösten alltså, att sitta framför brasan med det ja det är tumme upp! Nu får jag dock räcka med en kopp choklad ikväll :)

Nej Emil står bredvid och stampar och tjatar om att jag ska gå nu så är väll bäst att följa sin brors order ;)


Kommentarer
Postat av: elin2

jädrar vilken fin bild de var elin1 :D

2010-09-13 @ 18:28:50
URL: http://elinjohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0