Allt var svävande men nu så ser ja klart

Varit ledig idag vilket var väldigt skönt, tog mig en lång sovmorgon vilket behövdes. Men blev inte helt fri från skolan utan har gjort hemprovet i rättskunskapen tills imorgon så det är klart nu och det känns rätt bra så får väll hoppas på det bästa nu då. Men känns rätt bra nu, fick reda på svenska B provet häromdagen som jag inte alls trodde skulle gå så bra med MVG på det så det gick kanon!
Igår hände det en hel del haha, tappade bort min mobil efter träningen så Emil och jag åkte runt på en moped i mörkret och jag med en ficklampa i högsta hugg och letade men sen när jag kommer hem och börjar tänka på vart fasen jag kan ha tappat den så hittar jag den och vet ni vart? Jo i min sko .. Emil var inte så jätte glad på mig haha men lite kul när man tänker efter på hur vi såg ut där på mopeden .. ;)

Ne nu ska jag ta och äta något innan jag lägger mig för magen kurrar. Men sovmorgon imon igen, åh bra dagar detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0