Kräftskiva

Ja tro att eller ej men nu kommer det lite bilder och dessa är ifrån gårdagen då det var kräftskiva med fint folk!

Dagen började i Växjö med mamma för lite shopping, ja en förbaskat bra dag var det och en förbaskat bra mamma har jag med! Var där precis när dom öppnade och var kvar tills de stängde så en hel del spring mellan de olika affärerna blev det och massa skratt! Jag förstår inte hur min lilla mamma alltid lyckas med allt haha! Men en superhärlig dag i Växjö med min älskade mamma och blev en hel del köp som jag verkligen är nöjd med!

Kvällen fortsatte med kräftskiva hos Julia med flickorna, en riktigt mysig kväll med skratt och prat om verkligen allt möjligt från att få barn till att dö! Haha ja en väldig blandning men en mycket bra kväll!

Lite bilder från kvällen











Tack alla för en bra kväll ♥


Kommentarer
Postat av: Elin kling

var har du köpt din ursnygga skjorta Elin?

2010-09-13 @ 20:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0