Projektarbete

Hade studiedag idag men ingen ledighet för det utan klockan ringde nästan samma tid idag som den brukar och sen bar det iväg till Hanna med Lisa och Julia för att jobba med projektarbetet. Det går framåt nu vilket är skönt men det är så mycket som ska göras med men tycker det är kul och att jobba med de flickorna ja det gör det bara bättre!
Men nu är jag så trött så tror jag somnar här snart men måste plugga på denna svenska som vi har tills torsdag och jag känner inte alls för det fast vem gör det?
Men antar att det bara är att försöka plugga ett tag iaf och även stoppa i mig någon huvudvärks tablett för tror mitt huvud sprängs snart.

Måste lägga in den sista delen av Cypern med fast det kommer nog ikväll eller imon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0