Sjuk

Ja ingen skola för mig idag då jag har sån huvudvärk och väldigt ont i magen. Så blev inte så många timmars sömn inatt men det har blivit lite bättre nu iaf då huvudvärken har släppt men magen är fortfarnade inte okej .. Så ligger nerbäddad i sängen och lyssnar på lugn och skön musik och bredvid mig står en kopp med varm choklad, ja det är skönt! Men det värsta är att jag måste börja plugga lite med som jag verkligen inte alls känner för nu men är väll illa tvungen .. Ska också sedan ner till banken med Julia, Hanna och Lisa för att fixa lite till företaget, ja det känns riktigt bra!

Nehe kanske ska försöka plugga lite nu innan det bär av ner till banken. Hm sista fotbollsträningen ikväll med och jag vill verkligen gå, men ja vi får väll se hur det blir med det eller om jag får stanna hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0