Sovmorgon

Börjar inte förens 15:05 och har en lektion, ja det känns ju lite onödigt. Men jag tackar inte nej till sovmorgon, nej nej! Sitter just nu här med en kopp varm choklad och mackor och smaskar men skulle hellre ligga kvar i sängen nu idag och bara gosa ner sig och kolla på någon bra film men icke! Hade också tänkt att jag skulle varit duktig och gått runt sjön nu innan jag ska bege mig in till skolan men det sket sig det med, visst kunde ha gått men regnet satte stopp för det.

Nehe kanske dags att försöka hoppa in i duschen och sedan försöka göra sig i ordning, hm känner för något riktigt mysigt idag så får nog bli att kika in i Emils garderob och kolla efter någon skön tröja. Hm att killtröjor ska vara så mycket skönare? Ja det är konstigt det men tur att jag har min lilla bror att låna av (a) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0