Träningsvärk

Hemma från höstens första boxersice träning och hej träningsvärk imon säger jag bara. Men trots att det är så sjukt jobbigt och speciellt nu i början när man inte är van vid denna träning så är det så skönt att vara tillbaka där med de svettiga handskarna, darrande händer, svetten som rinner nedför pannan och Percy som står och skriker bredvid. Låter inte sådär jätte mysigt kanske men det är helt klart den här träningen som jag tycker mest om, ja det är verkligen något för mig. Trodde aldrig att jag skulle tycka det vore kul att stå och slå och sparka på ett par kuddar med attans det är riktigt kul så längtar redan till nästa veckas pass då vi ska på att igen! Nackdelen är väll ryggen som tar rätt mycket stryk, åh måste verkligen åka in till den där läkaren igen och knäcka till ryggen igen och börja om med all rehablitering ännu en gång. Men antar att det är bättre eller ja det är MYCKET bättre än att gå med detta där kotorna ligger lite hit och dit. Så ja får väll ta och åka iväg dit en helg nu framöver :)

Ne nu har min söta lilla mamma gjort plättor, åh mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0