River en vacker dröm





Jaha dessa bilder bjuder vi på nu såhär en lördagskväll. En trött elin, dock fick inte ögonen vara med pga trötthet men jag gillar håret just där så den fick slängas in. Inte för att det syns så jätte mycket nu eftersom jag beskärde den men aja. Även en bild på den första boken av twilight serien, ja tänk jag har köpt en bok och ska försöka läsa den nu. Gjorde ett försök häromdagen och jag kom två sidor sedan la jag den åt sidan, okej jag vet att du inte gillar detta Ellinor haha men jag ska läsa den och även se klart new moon med som jag fortfarande inte har sett slutet av ;).  Men jag ska försöka bättra mig nu och se filmerna och läsa böckerna för jag gillade den första filmen jätte mycket och även den andra eller ja det jag såg av den iaf, så nu får det bli ändring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0