Vågorna dom kraschar över dig och mig



Varit och städat på speedwaybanan nu och har även blivit stoppad i min första poliskontroll, ja det ni och snacka om att pulsen på mig ökade rätt mycket där haha! Var mer såhär: polisen står där Kajsa, POOOLISEN ÄR DÄR KAAAAJSA!!! Haha åh varför ska det just vara jag och Kajsa för, jag sitter bakom ratten och är nervös och börjar tänka en massa på om jag drack igår även att jag vet att jag inte gjorde det men ändå så började jag fundera när dom tog alkoholtestet och Kajsa sitter bredvid och skrattar ;) Men testet var iaf bra som tur var så jag klarade mig fint haha!

Resten av dagen kommer bli lugn och idag måste jag plugga lite med. Ska även gå ner och rösta idag, åh vad vuxen man känner sig mohaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0