Bra helg, ja mycket bra




ph; Bild från igår och den är lånad av Elin då jag inte hade med mig kameran. Men de båda födelsedagsbarnen som njuter av den "goda" drickan .. ;)

I helgen har det verkligen varit fullt upp men det har varit riktigt bra måste jag säga.
I fredags bar det iväg till Hultsfred för att bowla och sen festa på hulingen, ja det var riktigt kul och massa dans så kvällen var riktigt bra. Igår spelade vi våran sista fotbollsmatch för säsongen och det blev vinst med 30-0, så ja en bra avslutning hehe ;) Sedan var det dags för att fira Rebecca och Ellinor som fyllde 18 igår, Grattis till er igen! Åkte sedan in till Harrys och jag hade jätte kul, mycket bra vänner och mycket dans så det var kanon.
Men nu känner jag mig så trött efter allt i helgen, ja det tog en krafterna. Så idag har jag till den största delen bara legat i sängen och slöat och det tänker jag fortsätta med nu ikväll med för orkar verkligen ingen annat nu idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0