Saknar denna prick .. ;)



Suttit och pratat med denna gosse en hel del idag, ja lilla kusinen Jakob ;) Jag bara måste ta en resa till Oskarshamn nu en helg och hälsa på för det är tomt här hemma utan den gossen, ja förbaskat tomt. Inte bara en kusin utan mer som en bror och en bästa vän, ja han är förbaskat bra och njut om du läser detta för inte så ofta dessa ord kommer .. ;) Det är lite jobbigt att erkänna för du blir ännu mer katig haha men saknar ditt prat om allt och inget, ja bara prat för att munnen ska gå. Så en resa till Oskarshamn ska jag försöka att boka in snarast eller så får du ju gärna komma hem med haha! ;)

Och du Jakob, jag är bäst på röja flaggor .. ;)

Ne men måndag och är rätt trött nu med men har varit en riktigt skön dag då jag bara har tagit det lugnt och imon blir det ingen skola utan ska fixa lite med företaget :)


Kommentarer
Postat av: michaela

JAAG MEED om jag får :))

2010-09-28 @ 07:39:16
URL: http://michaelabrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0