men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade

Dålig uppdatering här men jag skyller på min trasiga data, okej kanske mitt fel med som inte går och lämnar in den men ja ska göra det på måndag och då kommer förhoppningsvis bilderna från cypern om jag inte lägger upp dom i helgen från den andra datan. Hm ja det får vi se.

Kan ju säga det att jag mår förbaskat bra nu tycker jag om man då räknar bort den rinnande näsan. Ne men ja det mesta flyter på nu och helgen ser ut att bli kanoners med mycket trevliga saker på schemat! Slängde på mig den stora underbara halsduken idag, kanske lite tidigt men kallt på morgonen så det var så skönt och jag måste bara säga att jag verkligen älskar de där halsdukarna, ja en stor tumme upp!

Nehe fotbollsträning ikväll, brr kallt säger jag! Skulle inte ha tränat egentligen pga den där saken jag har hört de kallar förklylning men inte mycket kvar nu av säsongen så det är bara att kämpa det sista och nu när jag inte har varit hemma så var det ett tag sedan jag tränade och kan inte på lördag heller så vi får köra på det ikväll!


Kommentarer
Postat av: anna

hörru elin! undrar lite om aya napa? ska ju dit om typ 2 veckor. so tell me? :D haha. nej men handla o så? hitta du något som va värt o hurra för? :)

2010-09-09 @ 21:41:35
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0