you could be a dream

Hm det här med uppdateringen går inget vidare men nu skyller jag faktiskt på dessa datorer. Nu när väl min dator fungerar ja då slutar internet att fungera här hemma, ja det är så typiskt. Men nu har datanissen varit här och fixat det så förhoppningsvis så kommer det fungera nu :)

Ne men jaha sista dagen i skolan för denna vecka och den innehöll skolfoto och även spexfoto, ja kul med spexfoto! Men det vanliga skolfotot är jag väll ingen större idol av, nej usch. Men får väll hoppas att det blev bra iaf och jag slapp sitta ner med som jag ger tumme upp på! Vet inte varför jag inte vill sitta jag menar skönt att sitta men nja på kortet står jag hellre tro att eller ej ;)

Nehe ikväll ska vi fira Hanna som fyller 18 idag så Grattis ännu en gång och nu borde jag nog slänga på mig ett par andra kläder så jag är redo för ska snart vara borta hos jullan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0