Tio tusen meter upp I luften ser jag allt så klart




Två skoldagar, träning, jobb, tog helg i onsdags och igår åkte jag och Kajsa in till Hultsfred där hon bjöds på kinamat och det blev även lite solning som behövdes till min bleka kropp, ja det var en sammanfattning av de senaste dagarna.
Varit i Växjö idag med mamma och Johannes där kläder till balen skulle införskaffas och fy bubblan vad bra detta blir, nöjd tjej! Men det där med att killar har tur för att det är lättare med deras kläder tar jag verkligen tillbaka, det är absolut inte lätt! Hann inte med så mycket spring i andra affärer men fick med mig lite saker till balen i alla fall och även ett par nya converse, åh älskade skor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0