STUDENT 2012




Jaha jag fortsätter med mina mobilbilder för oturligt nog så gick min kamera sönder precis lagom till när alla studenter skulle springa ut, ja härlig tajming där .. Men i alla fall så var det studentfirande i fredags och jag var först i Hultsfred och grattade mina fina vänner och sedan var det bara att åka iväg till kusinen i Berga som också tog studenten denna dag och fira honom med paket och god mat. Kvällen fortsatte sedan hos Emmy med tjejerna för att sedan åka upp till Hulingen och dansa en massa med alla studenter. En väldigt bra dag som även väckte minnen från min egna student för ett år sedan, den känslan som man hade den dagen är verkligen något speciellt som inte går att beskriva. Ett stort grattis i alla fall till alla som tog studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0